Geoblog.pl    piotrekskc    Podróże    Chiny przez Dubaj.    Kraj pełen sprzeczności. Chińską opowieść czas zacząć.

Kraj pełen sprzeczności. Chińską opowieść czas zacząć.

Chiny
Chiny, Pekin

Trochę już dni minęło od mojego przyjazdu do Pekinu, jednak dopiero teraz tak na prawdę mam czas, żeby coś napisać. A jest do napisania bardzo dużo. Oczywiście pomijam takie banały jak kompletnie inny charakter ludzi, kompletnie inna kuchnia i obyczaje oraz język, który wydaje się niemożliwy wręcz do opanowania za ludzkiego życia.

Zakwaterowanie: Mieszkamy w training center, czyli takim hotelu dla studentów na czas wakacji. Teren kampusu jest gigantyczny, praktycznie przejście go zajmuje dobre pół godziny i zawiera cały kompleks sportowy, szpital czy własny komisariat policji. Trochę można się czuć jakby to było miasto w mieście.

Sam kurs jest ekstra. Oczywiście pomijając śmieszny akcent wykładowców (typowo chiński- angielski gdzie Newton to „Niudyn” itd.), do którego trzeba się przyzwyczaić, widać że wyniesie się z nich dużo.

Dużo ludzi z całego świata, także wyjście na miasto na browara z 2 Szwedkami, Francuzem, Kandyjką i Irlandką jest jak najbardziej możliwe. Praktycznie ludzie z całego świata. Pierwszy tydzień zajęć już został za mną teraz weekend Wielki Mur Chiński i zwiedzanie Pekinu. Trochę już się po nim przeszliśmy, a z tej wyprawy zdjęcia zamieszczam poniżej. A i prawie zapomniałem o najważniejszym! Mają genialną telewizję z wszelkiej maści filmami wojennymi. Ich „rozbudowanie” i „skomplikowana” fabuła dała nam wiele śmiechu wieczorami, oglądając przygody dzielnych żołnierzy Ludowej Armii Wyzwolenia :D. Jest tyle do napisania czego już nie zdążę teraz ;(, a jeszcze muszę wrzucić zdjęcia przed 21, bo później wychodzimy znowu na miasto . Będę się starał pisać regularnie ale może być to ciężkie przez to jak wiele jeszcze do zobacznia przede mną. Na pewno nie będę się nudził ;).