Geoblog.pl    piotrekskc    Podróże    Stambuł i powrót przez Bałkany    Koniec!

Koniec!

Polska, Skierniewice

To już ostatni wpis z tej podróży na tym blogu. Dojechałem do Skierniewic po kilkunastu godzinach i raczej spokojnej podróży. Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim czytelnikom i przeprosić za tą dłuuuugą przerwę przed dokończeniem tego blogu. Przeprosiny także się należą za mój styl pisania, który jest co najmniej marny, ale cóż starałem się :). Dziękuje także Bartkowi mojemu kompanowi w tej podróży, który znosił moje wszystkie jęki w ciężkich chwilach i mam nadzieje Bartku, że to nie jest nasza ostatnia podróż :).
I cytując klasyka:
"To już jest koniec, nie ma już nic,
Jesteśmy wolni, możemy iść! "

Zostały tylko miłe wspomnienia ;).

zula - 2014-09-13 15:37
Relacja z trasy dobra...pisałeś z trasy a to jest o wiele trudniejsze aniżeli po przyjeździe do domu. Poznałam dzięki Wam kawał Europy a jak blog uzupełniony będzie o zdjęcia to będzie OK,
pozdrawiam i życzę kolejnych wyjazdów !

BoRa
BoRa - 2014-12-27 13:08
Dziękuję za możliwość odbycia w ten zimowy poranek wirtualnej podróży po ciepłych regionach Europy. Miło się czyta i styl jest OK, a osoby które kręcą nosem niech sobie znajdą coś innego do czytania.
Mnie się podoba!
pozdrawiam i życzę kolejnych podróży